Opvallen met jouw merk

Opvallen met jouw merk

Opvallen met een product doe je vaak in het schap. Maar dit is niet de enige plek waar jouw doelgroep zich kan bevinden. Er zijn zoveel meer mogelijkheden om met je doelgroep in contact te komen, denk aan een b2b event en andere evenementen zoals:

  • Festivals;
  • Beurzen;
  • (Sport-) Wedstrijden.

Meer brand awareness creëren met een verpakking

Als event marketeer wil je jouw product natuurlijk zo goed mogelijk neerzetten op evementen en online marketing events. De verpakking is een waardevol marketingtool die je onderdeel kan maken van de marketingstrategie. Met een luxe verpakking van jouw product kan je opvallen en een beleving creëren in plaats van dat jouw doelgroep het product enkel consumeert. En juist die beleving is waardevol omdat daarmee een betere connectie ontstaat met jouw doelgroep. 

Whitepaper: wat staat er in?

De ervaring leert dat een bijzondere verpakking een belangrijke rol speelt op en rondom evenementen, marketing en evenementen gaan hand in hand. Wil jij weten hoe je een special edition kan realiseren voor jouw merknaam? Download de whitepaper met een duidelijk stappenplan. Hier nemen wij jou mee van een idee naar special edition van jouw eigen product. Wat je mag verwachten in deze whitepaper:

  • Het doel van een limited edition;
  • De juiste verpakking kiezen;
  • Logistieke voorbereiding;
  • Ontwerpen;
  • Productie & verpakking. 

Limited edition ontwikkelen?

Bekijk ons stappenplan, download de whitepaper

Lees de verhalen van deze merken met hun succesvolle verpakkingen

De verpakking is een krachtig onderdeel van een product. Naast het praktische element kan een verpakking ook worden ingezet als onderdeel van een marketingcampagne. Hieronder lees je de verhalen van verschillende merken, zij hebben de de verpakking onderdeel gemaakt van een campagne en met succes!

Het succes van een marketing campagne

Van verpakking naar toegangskaartje

Hoe een grote brand als Coca-Cola haar doelgroep bereikte? Je leert het hier…

Lees hier het verhaal van Coca-Cola

Van concept tot eindproduct

Het ultieme festivalgevoel in beugel

Het ultieme festivalgevoel in een beugelfles. De festivalbezoeker ontwerpt het spraakmakende design.

Het verhaal van Freshtival lees je hier

Goddelijk bier, spraakmakend design

De limited edition van het Stone Rock festival

Het verhaal van het lokale Stone Rock Festival. 

Het verhaal van Stone Rock lees je hier

 

Jouw event marketing naar een hoger niveau

De mogelijkheden van een unieke verpakking zijn eindeloos. Of je nu een kleine oplage etiketten besteld in de webshop of kiest voor shrink sleeves in grotere aantallen, wij kunnen jou helpen. Wil je meer weten over de mogelijkheden van jouw evenementen verpakking? Neem contact op met jouw Eshuis accountmanager. Of klik hier om kennis te maken met onze accountmanagers, zij helpen jou graag verder. Samen tillen jouw verpakking en marketing evenement naar een hoger niveau.

Wil je persoonlijk advies over materialen, afwerkingen of heb je andere vragen? Wij staan voor je klaar. Neem contact met ons op: telefonisch, per WhatsApp, via de chat of e-mail.

 

Special editions labels of shrink sleeves?

  • Offerte aanvragen
    Formaat_500_x_375_-_Coca_Cola_-_Sleeve_-_Midden.jpg
    Shrink sleeves
    Laat jouw product opvallen met een unieke shrink sleeve. De krimpverpakking die zorgt voor een uitmuntende uitstraling.
  • Offerte aanvragen
    Formaat_500_x_375_-_Lekkerding_7.jpg
    Maatwerk etiketten
    Bijzondere wensen zoals een grote oplage, unieke vorm of een speciale afwerking zoals coldfoil? Vraag dan een offerte aan.
  • Direct bestellen
    Formaat_500_x_375_-_bier.jpg
    Zelfklevende etiketten
    Etiketten op rol stel je samen en laat je drukken in slechts 4 eenvoudige stappen!