100% Bestandscontrole
Eenvoudig online bestellen
<5 werkdagen gratis levering NL
Verzending
Wij maken onderscheid in twee soorten bestellingen: online bestellingen via onze webshop en maatwerk producten via een vaste ordermanager of accountmanager. Hieronder lees je meer over de levering van onze producten.
Online bestellingen in onze webshop
Wil je de levertijd weten van onze zelfklevende etiketten op rol? Wanneer je het online bestelproces doorloopt kan je de levertijden zien. In jouw winkelmandje kan je ook zien wanneer we verwachten dat jouw bestelling wordt geleverd.
Heb je haast bij de levering van jouw bestelling? Kies dan voor een spoed- of snelle levering zodat jouw bestelling voorrang krijgt in ons productieproces. Voor een spoed- of snelle levering berekenen wij een vast percentage, de hoogte van dit bedrag is afhankelijk van jouw specifieke etiket samenstelling. De exacte bedragen worden altijd als optie getoond bij de keuzes van het verzenden.
Een afbeelding ter illustratie:
![]() |
Bekijk hier wat een eventuele spoedtoeslag voor jouw etiket kost.
Voor 12:00 uur een spoedlevering besteld is de volgende werkdag in huis. Kies je voor een uniek formaat? Dan is een levering met spoed niet mogelijk, wij gaan dan eerst een nieuwe stans voor jou bestellen.
Verzendkosten webshop orders
Verzendingen binnen Nederland zijn gratis.
Voor verzendingen naar het buitenland rekenen wij extra verzendkosten.
Vragen? Stuur een mail naar webstore@eshuis.nl
Levertijden webshop
Hieronder zie je de verwachte levertijden die wij gebruiken. Let op! Dit geldt enkel wanneer je hebt besteld én betaald. Op het moment dat jouw bestelling is betaald, gaan wij deze produceren.
Moment van bestellen |
Moment van leveren per type levering |
|||
Besteld en betaald |
Spoed levering (voor 12:00 uur) |
Spoed levering (na 12:00 uur) |
Snelle levering |
Standaard levering |
Maandag |
Dinsdag |
Woensdag |
Donderdag |
Maandag |
Dinsdag |
Woensdag |
Donderdag |
Vrijdag |
Dinsdag |
Woensdag |
Donderdag |
Vrijdag |
Maandag |
Woensdag |
Donderdag |
Vrijdag |
Maandag |
Dinsdag |
Donderdag |
Vrijdag |
Dinsdag |
Dinsdag |
Woensdag |
Vrijdag |
Zaterdag |
Dinsdag |
Dinsdag |
Woensdag |
Vrijdag |
Zondag |
Dinsdag |
Dinsdag |
Woensdag |
Vrijdag |
Wij doen ons best om er voor te zorgen dat jouw bestelling op tijd wordt geleverd. Het kan voorkomen dat er vertragingen plaatsvinden in ons productieproces of bij de reguliere pakketdienst. Uiteraard zullen wij jou dan op de hoogte brengen en kijken wat de mogelijkheden zijn.
Afhalen
Je kan jouw bestelling ook zelf afhalen bij ons magazijn. Wanneer je dit wilt, kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice (webstore@eshuis.nl of via 0529-438195) om door te geven dat je de bestelling zelf wilt afhalen. Geef je bestelnummer door en geef aan dat het om een webshop bestelling gaat. Je krijgt van ons bericht wanneer je bestelling klaarligt.
Je kan jouw bestelling afhalen (na bevestiging van ons) op het volgende adres:
Eshuis B.V.
Kampmansweg 2
7722 RV Dalfsen
Maatwerk bestellingen
Maatwerk etiketten, shrink sleeves of flexibele verpakkingen bestel je via onze accountmanagers en/of ordermanagers. Onze ordermanagers zetten jouw bestelling in het systeem en zorgen dat alles goed wordt uitgevoerd. Jouw ordermanager stemt met jou af aan wanneer jouw bestelling wordt geproduceerd en geleverd zodat het perfect aansluit op jouw behoefte. Enkel wanneer je in ons maatwerk traject zit zijn specifieke leverafspraken mogelijk. Vraag jouw accountmanager naar de mogelijkheden. Nog geen accountmanager en geïnteresseerd in het maatwerktraject? Stuur een mail naar maatwerk@eshuis.nl.
Retourneren
Heb je een klacht of ben je niet tevreden met de producten die wij hebben geleverd? Dat is jammer, maar wij zorgen voor een geschikte oplossing voor jou.
Online bestellingen in onze webshop
Heb jij etiketten besteld via onze webshop en ben je niet tevreden met het resultaat? Stuur een e-mail naar webstore@eshuis.nl met de volgende gegevens:
- Het bestelnummer.
- De productcode.
- Uitleg (incl. foto’s) waarom jij niet tevreden bent met jouw bestelling.
- Het aantal etiketten/rollen/colli waar de klacht over gaat.
Nadat wij jouw klacht hebben bekeken en beoordeeld, zorgen we voor een geschikte oplossing. Dit zullen wij zo snel mogelijk met je delen.
Maatwerk bestellingen
Heb jij maatwerk etiketten, shrink sleeves of flexibele verpakkingen besteld en ben je niet tevreden met het resultaat? Neem contact op met jouw ordermanager. Hij of zij zal jouw klacht inventariseren en zorgen voor een geschikte oplossing.
Al onze producten leveren wij volgens de leveringsvoorwaarden van KVGO. Lees hier de voorwaarden.