100% Bestandscontrole
Eenvoudig online bestellen
<5 werkdagen gratis levering NL
Verzending
Wij maken onderscheid in twee soorten bestellingen: online bestellingen via onze webshop en maatwerk producten via een vaste order- of accountmanager. Hieronder lees je meer over de levering van onze producten.
Webshop bestellingen
Onze standaard levertijd van zelfklevende etiketten op rol is 5 werkdagen. Wanneer je het online bestelproces doorloopt zie je de leverdatum. In jouw winkelmandje kan je ook zien wanneer we verwachten dat jouw bestelling wordt geleverd.
De levertijd gaat lopen op het moment dat jij de digitale drukproef hebt goedgekeurd. Zonder goedkeuring kunnen wij jouw etiketten niet in productie nemen. Wanneer alle digitale drukproeven goedgekeurd zijn, ontvang je een bevestigingsmail met daarin de verwachte verzenddatum.
Heb je haast bij de levering van jouw bestelling? Neem contact met ons op via webstore@eshuis.nl of bel via 0529 438 195. Wij kijken graag naar de mogelijkheden.
Bestel je voor de eerste keer etiketten met een uniek formaat? Dan is een levering met spoed niet mogelijk, wij gaan dan eerst een nieuwe stans voor jou bestellen.
Verzendkosten webshop orders
Verzendingen binnen Nederland zijn gratis. Voor verzendingen naar het buitenland rekenen wij extra verzendkosten. Vragen? Stuur een mail naar webstore@eshuis.nl
Levertijden webshop
Hieronder zie je de verwachte levertijden die wij gebruiken. Let op! Dit geldt enkel vanaf het moment wanneer de drukproeven van jouw bestelling zijn goedgekeurd. Pas dan gaan wij jouw etiketten produceren. Je ontvangt van ons altijd een bevestigingsmail van jouw goedkeuring. Hierin staat de verwachte verzenddatum vermeld.
Moment van bestellen |
Moment van leveren |
|
|
Drukproef goedgekeurd voor 15:30 dezelfde dag |
Drukproef goedgekeurd na 15:30 dezelfde dag |
Maandag |
zaterdag, mits geen geslotenverklaring |
Volgende week dinsdag |
Dinsdag |
Volgende week dinsdag |
Volgende week woensdag |
Woensdag |
Volgende week woensdag |
Volgende week donderdag |
Donderdag |
Volgende week donderdag |
Volgende week vrijdag |
Vrijdag |
Volgende week vrijdag |
Volgende week zaterdag, mits geen geslotenverklaring |
Zaterdag |
Volgende week zaterdag, mits geen geslotenverklaring |
Volgende week zaterdag, mits geen geslotenverklaring |
Zondag |
Volgende week zaterdag, mits geen geslotenverklaring |
Volgende week zaterdag, mits geen geslotenverklaring |
Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat jouw bestelling op tijd wordt geleverd. Het kan voorkomen dat er vertragingen plaatsvinden in ons productieproces of bij de reguliere pakketdienst, PostNL. Uiteraard zullen wij je dan op de hoogte brengen en kijken we naar de mogelijkheden.
Wij hebben natuurlijk geen grip op vertragingen die veroorzaakt worden door PostNL. We proberen je hier zo goed mogelijk van op de hoogte te houden, maar zijn hier niet verantwoordelijk voor.
Afhalen
Je kan jouw bestelling ook komen afhalen. Bij het afronden van jouw bestelling kan je kiezen voor ophalen op locatie. Wij laten je weten wanneer jouw bestelling klaar ligt om opgehaald te worden.
Je kan jouw bestelling afhalen (na bevestiging van ons) op het volgende adres:
- Eshuis B.V.
- Kampmansweg 2
- 7722 RV Dalfsen
Heb je al wel een bestelling geplaatst, maar wil je deze toch liever afhalen? Neem dan contact met ons op via webstore@eshuis.nl of bel naar 0529 438 195.
Maatwerk bestellingen
Maatwerk etiketten, shrink sleeves of flexibele verpakkingen bestel je via onze accountmanagers en/of ordermanagers. Onze ordermanagers zetten je bestelling in het systeem en zorgen dat alles goed wordt uitgevoerd. Jouw ordermanager stemt met je af wanneer jouw bestelling wordt geproduceerd en geleverd zodat het perfect aansluit op je behoefte. Enkel wanneer je in ons maatwerktraject zit zijn specifieke leverafspraken mogelijk. Vraag jouw accountmanager naar de mogelijkheden. Nog geen accountmanager en geïnteresseerd in het maatwerktraject? Stuur een mail naar maatwerk@eshuis.nl.
Retourneren
Je kan op 2 manieren je etiketten retourneren:
- Je brengt de etiketten zelf langs.
- Je stuurt de etiketten naar ons op.
Wanneer je de etiketten retour wilt sturen kan dit naar: Kampmansweg 2, 7722RV in Dalfsen. Zorg er ook voor dat je ordernummer vermeld staat op de doos.
Webshop bestellingen
Heb jij etiketten besteld via onze webshop en zijn ze niet naar verwachting? Stuur een e-mail naar webstore@eshuis.nl met de volgende gegevens:
- Het bestelnummer
- Het aantal etiketten/rollen/ontwerpen waar de klacht over gaat.
- Foto’s met uitleg waarom jij niet tevreden bent met jouw bestelling.
Nadat we je klacht hebben bekeken en beoordeeld, zorgen we voor een geschikte oplossing. Dit zullen wij zo snel mogelijk met je delen.
Maatwerkbestellingen
Heb jij maatwerk etiketten, shrink sleeves of flexibele verpakkingen besteld en zijn deze niet naar verwachting? Neem contact op met jouw ordermanager. Hij of zij zal je klacht inventariseren en zorgen voor een geschikte oplossing.
Al onze producten leveren wij volgens de leveringsvoorwaarden van KVGO.