De consument verandert
Consumenten hebben een groeiende behoefte aan authentieke en verfrissende frisdranken door de gezonde levensstijl die zij nastreven. Door deze trend ontstaan er steeds meer non-alcoholische dranken met originele smaken zoals botanische tonics, Siciliaanse bitter lemons en vele andere varianten.
Frisdranken zijn niet enkel meer die 'snelle' dorstlessers, maar dranken om even bij stil te staan en te genieten. De smaakpapillen moeten flink getriggerd worden, zonder de toevoeging van alcohol. Fris drinken moet weer leuk, hip en luxe zijn.
Meegaan met de veranderende omgeving
Ook Royal Club speelt hierop in door Natural Soda op de markt te brengen. Een product dat terug gaat naar de basis in 1939, waar Royal Club z'n allereerste flesje frisdrank maakte. Natural Soda, frisdrank gemaakt van puur water en fruitsap met slechts 19 kcal per 100ml.
Het draait om details
Deze authentieke smaken worden door middel van een verpakking met iconen uit de natuur (designtrend volgens the Dieline) prachtig naar voren gebracht. Door het gebruik van de juiste materialen, stijlelementen en afwerkingen zoals gouden inkt springt dit frisdranklabel echt in het oog. Dankzij de metallic inkten, de matte afwerking en heldere kleuren straalt de drank luxe uit.
Jouw authentieke etiketten bij Eshuis
Wil jij ook authentieke etiketten voor jouw product? Etiketten bestellen kan eenvoudig in onze webshop, of neem contact op met ons salesteam voor de mogelijkheden van authentieke etiketten via het offerteformulier. Je kan ook een e-mail sturen naar maatwerk@eshuis.nl, op werkdagen nemen wij binnen 24 uur contact met je op.