Programma online beurs

De online beurs op 23 juni 2020 bestaat uit kennissessies, live chat met onze verpakkingsexperts en een beursstand met samples. De planning van deze middag volgt binnenkort. Heb jij je al ingeschreven? Dan ontvang je een e-mail met de planning. Heb jij je nog niet ingeschreven? 

Spreker | Blik op de toekomst

Prof.dr.ir Kitty Koelemeijer | Marketing & Retail Nyenrode Business University

We stonden al aan het begin van een tijdperk van enorme verandering. Nieuwe technologieën hebben grote impact op het gedrag van consumenten en bieden ongekende mogelijkheden voor retailers, producenten en dienstverleners. Nu met de impact van COVID-19 komen deze veranderingen zelfs in een stroomversnelling! Kitty Koelemeijer combineert in haar lezingen inspiratie en innovatie. Soms provocerend, altijd onderbouwd met recente wetenschappelijke inzichten en gericht op kansen.

Prof.dr.ir Kitty Koelemeijer heeft ruime ervaring in de advisering van en het geven van masterclasses voor een groot aantal nationale en internationale ondernemingen en organisaties. Waaronder retailers en toeleveranciers in food en non-food, fashion, telecom en media, energie, farmacie, supply chain management, banken en verzekeringsmaatschappijen, uitgeverijen, vastgoedondernemers en consultants.

Tijdens de sessie “Blik op de toekomst” neemt Kitty je mee in de impact die corona nú en in de toekomst heeft op het retaillandschap. Met deze inzichten kun jij als toeleverancier in food of non-food je klaar maken voor nu en de toekomst.

Mehmet Ergun | Data consulent | Trendata

Real life marketing insights. Trendata heeft als preferred supplier van Google de toegang tot alle data tot x jaar terug. Met deze inzichten kan Trendata veranderingen en trends in de markt detecteren en vastleggen. Aan de hand van deze inzichten kunnen bedrijven hun strategie aanscherpen en zo inspelen op de (nieuwe) wensen en behoeften van consumenten.

Dat COVID-19 een flinke impact heeft op consumentengedrag, dat is duidelijk. Maar waar zit het precies in? En wat kunnen we nog verwachten in de toekomst? Trendata neemt je mee in de laatste inzichten in het zoekgedrag van consumenten.