Bekijk ons stappenplan, download de whitepaper
Wil jij jouw doelgroep extra goed bereiken tijdens de feestdagen en meer omzet genereren? December staat bekend om de feestdagen en om het feit dat de consument meer consumeert dan andere maanden. Dit is hét moment voor jouw merk om goed op te vallen in de schappen. Ontdek de mogelijkheden zodat jij voorbereid bent op de feestdagen.
De kracht van een verpakking is groot. Het is namelijk het eerste wat jouw doelgroep ziet van jouw product. Hét moment om een statement te maken, op te vallen in het schap en consumenten te verleiden tot aankoop.
Binnen vier weken uitverkochtDeze adventskalender voor bierliefhebbers is een groot succes! Al binnen 4 weken volledig uitverkocht. Beer Geeks en Holland Craft Beer hadden de handen ineen geslagen en een kalender gemaakt bestaande uit 24 verschillende bieren. De bieren komen voornamelijk van kleine, nog relatief onbekende, brouwerijen. Een goed idee met een grote impact; de kracht van een special edition.
Ga voor een hogere omzet in de feestmaandenCoca-Cola maakt elk jaar weer een statement met de ‘bow’ in Japan. Een unieke verpakking waarmee zij elk jaar binnen no time zijn uitverkocht! De flessen vliegen bijna letterlijk over de toonbank. Meer weten over het succes in Japan? Lees hier het verhaal van Coca-Cola.
|
Hoe ga jij je verpakking upgraden? Met een shrink sleeve of een label? Meer weten over de mogelijkheden van een special edition. Neem contact op met jouw Eshuis accountmanager.
Sleeves en labels zijn twee verschillende producten met elk hun eigen kenmerken. De grootste verschillen hebben we voor je op een rijtje gezet.
Shrink sleeve |
Zelfklevende etiketten |
|
|
Ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw product? Ga naar onderstaande productpagina's en vraag meteen een offerte aan of bestel jouw etiketten in een kleine oplage.
Ben je op zoek naar zelfklevende etiketten in kleine oplages? Klik hier voor onze webshop en stel zelf jouw special samen.