Maak van iedere fles een statement
In de wereld van premium spirits is elk detail van belang. Van de eerste oogopslag tot de laatste druppel, uw product vertelt een verhaal. En dat verhaal begint met het etiket.
Bij Eshuis begrijpen we dat etiketten voor sterke dranken meer zijn dan alleen informatie op een fles. Ze zijn een essentieel onderdeel van de merkbeleving, een tastbare expressie van kwaliteit en vakmanschap. Of je nu een eeuwenoude whisky, een ambachtelijke gin of een revolutionaire nieuwe spirit op de markt brengt.
Daarom maken wij van iedere fles een statement: van unieke vormen, tot metallic effecten en no-label looks.
Benieuwd naar meer? Laat je inspireren door drankmerken die jou voor zijn gegaan en ontdek hoe wij onze etiketten in-house produceren, van concept tot eindproduct.
SWIQUE | Van professioneel voetballer naar mede-founder van een drankenmerk en familiebedrijf
SWIQUE is een premium gin-merk, opgericht door ex-profvoetballer Wesley Sneijder en zijn tante Claudia Sneijder. Een merk dat draait om eenvoud, stijl en verfijning. De naam SWIQUE staat ten slotte voor ‘sweet’, ‘chique’, en ‘unique’ – woorden die de essentie van het merk perfect beschrijven. Hun visie, samengevat in het motto ‘Less is more’, richt zich op het creëren van een luxe product dat in zijn eenvoud de hoogste kwaliteit biedt.
Een merk met een verhaal
Met een bewuste keuze voor minder alcohol biedt het een luxe ervaring die aansluit bij een steeds populairder wordende, bewustere levensstijl. Hun gin laat je genieten zonder concessies te doen aan kwaliteit, voor wie op zoek is naar een verfrissende, maar minder sterke drank.
De filosofie van SWIQUE reikt alleen verder dan alleen de smaak van de gin. Deze is nauw verbonden aan de familiegeschiedenis van Wesley en Claudia. Het merk is namelijk een mooi eerbetoon aan Wesley’s moeder en Claudia’s schoonzus, Sylvia Sneijder, die medeoprichter was en een grote inspiratiebron voor het project. ‘Wij weten dat we hiermee de wens van Sylvia tegemoet komen.’
Waarom SWIQUE voor Eshuis kiest
Het etiket is het eerste dat consumenten zien, en moet daarom naadloos aansluiten op hun merkidentiteit: ‘sweet’, ‘chique’, en ‘unique’. En dat is dit etiket absoluut: strak en elegant, met een focus op minimalisme en illustraties die het uniek maken.
Een andere uniek element van het etiket is het transparante materiaal, wat zorgt voor een no label look. Het etiket ‘zweeft’ op de fles. Hierdoor gaat de aandacht niet alleen naar het etiket, maar ook naar waar het om draait: de heerlijke gin zelf. Door het af te werken met een glanzend laminaat is het etiket ook nog eens stevig en blijft het lang mooi. Een combinatie die zorgt voor stijl en functionaliteit in één, ideaal voor dranken.
Zo worden jouw etiketten gemaakt
Bij Eshuis produceren we al onze etiketten in-house, wat betekent dat we volledige controle hebben over elke stap van het proces. Van het eerste ontwerp tot de laatste afwerking: alles gebeurt onder één dak. Dit zorgt niet alleen voor een consistente kwaliteit, maar stelt ons ook in staat om snel te schakelen en flexibel in te spelen op jouw wensen. Met onze geavanceerde druktechnieken en jarenlange ervaring kunnen we unieke en op maat gemaakte etiketten leveren die perfect aansluiten bij de uitstraling van jouw sterke drank..