Dutch Beer Challenge: Stanislaus Brewskovitch wint vier prijzen + de Eshuis bonusprijs

Stanislaus Brewskovitch wint vier prijzen tijdens Dutch Beer Challenge + unieke bonus prijs.

De brouwerij uit Enschede heeft maar liefst vier prijzen gewonnen op de Dutch Beer Challenge. En als kerst op de taart werd hun naam op 8 juli uit de hoge hoed getrokken. De brouwers gingen er ook vandoor met de felbegeerde etikettencheque t.w.v. €500,-!

De winnende speciaalbieren van Stanislaus Brewskovitch

Twee keer goud, één keer zilver en één keer brons. Een indrukwekkende prestatie van de Enschedese brouwerij. Hiermee gaat de microbrouwerij alle grote brouwerijen in Nederland voorbij in deze challenge. De prijswinnende bieren zijn:

  • All Black (Stout/Porter);
  • Cappu Dei Capi (Innovatie/speciaal);
  • Barry Weizen (Weizen);
  • Triple Rock Curch (Tripel).

Echt een topprestatie wanneer je vier prijzen wint in deze wedstrijd met zoveel deelnemers!

Stanislaus_Brewskovitch_1.jpg
Stanislaus_Brewskovitch_5.jpg
Stanislaus_Brewskovitch_2.jpg

De competitie

De Dutch Beer Challenge is een Nederlandse bierwedstrijd voor speciaalbier. Sinds 2014 worden elk jaar Nederlandse bieren bekroond in verschillende categorieën (27). Per categorie zijn er verschillende prijzen te winnen: Goud, zilver en brons. Het bier dat de meeste punten heeft behaald mag zich een jaar lang ‘het Beste Bier van Nederland’ noemen. Dit jaar is dat het bier ‘150 Watt’ van Stadsbrouwerij Eindhoven. De bieren zijn beoordeeld door een internationaal gezelschap van bierexperts en keurmeesters. Alle bieren zijn blind geproefd voor een eerlijk resultaat.

Eshuis sponsor van de Dutch Beer Challenge

Eshuis draagt brouwerijen al een tijdje een warm hart toe. Een sponsoring van één van de belangrijkste bierwedstrijden mocht daarom niet ontbreken. Wie Eshuis volgt op Instagram of Facebook heeft samen met ons team een kijkje achter de schermen mogen nemen tijdens de jurydag en de prijsuitreiking. Omdat Eshuis het belangrijk vindt dat bierbrouwers met hun product en merk opvallen hebben wij een unieke prijs beschikbaar gesteld, , een cheque ter waarde van €500,00 te besteden aan bieretiketten in onze webshop. Marije Hulzebosch (Marketing en e-commerce manager bij Eshuis) heeft uit de grote hoed van Marco Philipsen (Algemeen directeur Mitra) het winnende lot getrokken. En de gelukkige winnaar van deze prijs is Stanislaus Brewskovitch!

Dutch_Beer_Challenge.jpg
Dutch_Beer_Challenge_3.jpg
Dutch_Beer_Challenge_2.jpg


Wil je weten wat voor mooi etiket wij gaan maken voor de Enschedese brouwer? Houdt onze social media kanalen in de gaten!

PS. Heb je zelf ook hulp nodig bij opvallende bieretiketten? Neem gerust contact met ons op, bekijk onze bieretiketten of vraag gratis samples aan.