Eshuis behoort naast Grolsch, NS en Jumbo tot de nominaties van de Dutch Interactive Awards!
In de categorie “Digitale Transformatie” is Eshuis met haar unieke maatwerk etiketten webshop genomineerd voor de Dutch Interactive Awards. Op 11 september gaan we samen met onze partner Redkiwi de strijd aan met o.a. Grolsch, NS, Jumbo, The Rent Company en de Kunststofplatenshop, De vakjury zal beoordelen wie er met deze felbegeerde award gaat.
Eshuis’ digitale transformatie
Wij zijn trots op deze nominatie omdat de webshop voor ons hét resultaat is van digitale transformatie. Sinds juni vorig jaar kunnen start-ups, micro-brouwerijen, wijnproducenten en andere B2B bedrijven etiketten op maat bestellen via de webshop. Met slechts een paar klikken stel je een etiket samen, upload je het design en bestel je de etiketten.
Het is een online maatwerkordersysteem voor onze klanten geworden, die tevens een volledig geautomatiseerd tot en met de start van de drukpers teweegbrengt.
Al zeggen we het zelf: de techniek achter de webshop is indrukwekkend! Meer dan een miljoen mogelijke combinaties, een online editor voor het uploaden en goedkeuren van het artwork én tot slot een koppeling tussen de webshop en onze drukpersen.
De ontwikkeling van de online shop gaat constant door. Dankzij de feedback van onze klanten, introduceren we constant nieuwe features aan de webshop. Onze laatste ontwikkeling? Je kan nu meerdere designs in één keer bestellen.
Meer weten over deze case?
Klik hier om het volledige verhaal te lezen.
De Dutch Interactive Awards
De Dutch Interactive Awards (DIA) zijn de prijzen voor het allerbeste interactieve werk van Nederlandse organisaties. In 16 verschillende categorieën worden prijzen uitgereikt.